حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
آگهی دعوت به مجمع عادی کانون
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
شناسه : 2338
بازدید 271
11

از کلیه اعضای محترم (دارای پروانه فعالیت فعال)کانون دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی که در ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ عصر مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۶ در شهرستان ساری -میدان امام- خیابان جام جم-داخل محوطه سپاه-سالن فتح المبین تشکیل می گردد،حضور بهم رسانند. دستور جلسه :۱-تصویب ترازنامه و صورتهای مالی منتهی به پایان […]

ارسال توسط :
پ
پ

از کلیه اعضای محترم (دارای پروانه فعالیت فعال)کانون دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی که در ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ عصر مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۶ در شهرستان ساری -میدان امام- خیابان جام جم-داخل محوطه سپاه-سالن فتح المبین تشکیل می گردد،حضور بهم رسانند.

دستور جلسه :
۱-تصویب ترازنامه و صورتهای مالی منتهی به پایان اسفند سالهای مالی ۱۴۰۱،۱۴۰۰،۱۳۹۹
۲-سایر مواردی که در اختیار مجمع باشد.

توضیحات :
لازم به ذکر است منظور از پروانه فعالیت فعال،پرداخت حق عضویت سالانه و نصب هولوگرام دارای اعتبار تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ بر روی پروانه می باشد.
همراه داشتن نمایندگی شخص حقیقی (مدیر موسسه)جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی ،ممهور به مهر موسسه داوری حقوقی (رعایت ماده ۷ اساسنامه کانون)،تصویر آخرین روزنامه رسمی موسسه داوری حقوقی،اصل و کپی پروانه فعالیت فعال و مدارک شناسایی شرکت کننده در جلسه (شناسنامه و کارت ملی)الزامی می باشد.

با احترام
علی حیدری خلیلی
رئیس هیات مدیره کانون داوری حقوقی استان مازندران
۱۴۰۲/۱/۲۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.