حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
اطلاعیه شماره یک _ هیات اجرایی برگزاری انتخابات کانون
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
شناسه : 2410
بازدید 130
5

“بسمه تعالی” ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ «دستورالعمل شماره یک _ هیئت اجرایی انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی کانون داوری حقوقی استان مازندران» ۱- زمان برگزاری انتخابات در روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ از ساعت ۹ الی ۱۴ و در مکانی که متعاقباً اعلام خوهد شد برگزار می گردد. ۲- با توجه به پهنه و گستره استان مازندران و […]

ارسال توسط :
پ
پ

“بسمه تعالی”

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

«دستورالعمل شماره یک _ هیئت اجرایی انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی کانون داوری حقوقی استان مازندران»

۱- زمان برگزاری انتخابات در روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ از ساعت ۹ الی ۱۴ و در مکانی که متعاقباً اعلام خوهد شد برگزار می گردد.

۲- با توجه به پهنه و گستره استان مازندران و جذب مشارکت حداکثری آراء ، انتخابات به صورت حضوری و غیر حضوری(فضای مجازی) به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

الف- به ازای هر موسسه حقوقی داوری یک کد انتخاباتی از ناحیه هیئت اجرایی تعبیه شده که به صورت محرمانه در اختیار شخص نماینده آن موسسه قرار خواهد گرفت و این کد تنها برای هر موسسه تعریف شده و تنها نماینده آن موسسه قادر به استفاده از آن کد اختصاص یافته می باشد.

ب- در اخذ هر رای حضوری یا فضای مجازی ، ارائه کد اختصاص یافته الزامی می باشد.

ج- جهت شرکت در انتخابات فضای مجازی ، نماینده با شماره تماسی که از قبل در کانون به ثبت رسیده نسبت به درج رای و نظر خود که ممهور به مهر موسسه می باشد با درج کد پروانه فعالیت داوری و کد محرمانه موضوع بند الف ، در سامانه ایتا که شماره آن متعاقبا ً اعلام خواهد شد در زمان تعیین شده مبادرت به ارائه رای خود خواهد نمود.

شایان ذکر است تنها آرایی صحیح می باشند که از سوی شماره تلفن نماینده موسسه که از قبل اعلام شده است پذیرفته شده باشند.

هیئت اجرایی برگزاری انتخابات کانون داوری حقوقی مازندران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.