حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
انتخابات از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
شناسه : 3321
بازدید 45
3

بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، آوردگاه اراده ملی و تجلّی عظمت و اقتدار سیاسی ملّت ایران در سطح جهان است. در حال حاضر، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی و دشمنان استقلال و آزادی، با زر […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، آوردگاه اراده ملی و تجلّی عظمت و اقتدار سیاسی ملّت ایران در سطح جهان است. در حال حاضر، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی و دشمنان استقلال و آزادی، با زر و زور و تزویر و امپریالیسم رسانه‌ای و با حربه فرسوده و شکست خورده تحریم و فشار اقتصادی سعی دارند عزت و استقلال و سربلندی و عزم ملت ایران را سست کنند، ولی ملت مقاوم و همیشه در صحنه، باری دیگر با گام‌های استوار و پر صلابت، همچون حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با مشارکت پرشور خویش در انتخابات و انتخاب افرادی انقلابی، اصلح و کارآمد؛ دشمنان ایران اسلامی را مایوس خواهند نمود. سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران از عموم مردم ولایتمدار، بصیر و آگاه استان به ویژه جوانان هوشمند استان دعوت نموده با حضور بی‌بدیل و باشکوه خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن خلق حماسه عظیم سیاسی، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق نمایند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.