حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
بازتاب رسانه ای کارگاه عملی انشاء رای داوری
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۳۳
شناسه : 1601
بازدید 1025
11

به گزارش ندای تجن،   کارگاه آموزشی یک روزه انشای رأی داوری با هدف هم‌افزایی و همکاری میان داوران سطح استان، آشنایی با فعالیت کانون داوری حقوقی مازندران و افزایش توانمندی داوران در دعاوی با حضور علی حیدری خلیلی رییس کانون داوری حقوقی مازندران و قاسم یوسفی رییس اداره پیشگیری قضایی دادگستری مازندران و داوران شهرستان‌های ساری، جویبار، […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش ندای تجن،   کارگاه آموزشی یک روزه انشای رأی داوری با هدف هم‌افزایی و همکاری میان داوران سطح استان، آشنایی با فعالیت کانون داوری حقوقی مازندران و افزایش توانمندی داوران در دعاوی با حضور علی حیدری خلیلی رییس کانون داوری حقوقی مازندران و قاسم یوسفی رییس اداره پیشگیری قضایی دادگستری مازندران و داوران شهرستان‌های ساری، جویبار، نکا، بهشهر، گلوگاه، سوادکوه و بابلسربرگزار شد.

اساس کار داوری، رأی است.

در این کارگاه دکتر علیرضا رضانیا معلم، مستشار دادگاه تجدید نظر و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به بیان مطالب آموزشی درباره انشای رأی داوری پرداخت.

وی با بیان اینکه داوری با سازش متفاوت است، گفت:اساس کار داوری، رأی است و با کار شورای حل اختلاف متفاوت است.

رضانیامعلم بر اهمیت بازاریابی و جلب نظر عمومی در فعالیت داوران تاکید کرد و ادامه داد:رأی داوران مانند رأی دادگاه قابل اجرا و دارای اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه اقبال جامعه به رأی داوری در سال‌های اخیر نسبت به پیش از آن بیشتر شده است، افزود: لازم است تا داوران در هنگام امضای قرارداد همکاری درباره وظایف و مسئولیت خود اطلاع رسانی کنند تا طرفین دعاوی آگاهی داشته باشند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ داوران  پیرامون انشای رأی داوری برگزار شد.

لازم به ذکر است.کانون داوری حقوقی استان این کارگاه‌های آموزشی را در سایر شهرستان‌ها هم برای داوران برگزار می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.