حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
به استحضار اعضای محترم کانون می‌رساند
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۲۷
شناسه : 2897
بازدید 97
4

سلام احتراما پیرو تماس‌های مکرر، ذکر چند نکته به استحضار اعضای محترم کانون می‌رساند؛ ۱- در نظر است نمایندگان محترم کانون در شهرستان‌ها، در این دوره با انتخابات از جانب اعضای کانون در همان شهرستان انجام شود. لذا همکاران محترم با توجه به نامه ارسالی ۵۱۸/ک/۱۴۰۲ و داشتن شرایط و علاقه مندی تا تاریخ ۱۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

سلام احتراما پیرو تماس‌های مکرر، ذکر چند نکته به استحضار اعضای محترم کانون می‌رساند؛

۱- در نظر است نمایندگان محترم کانون در شهرستان‌ها، در این دوره با انتخابات از جانب اعضای کانون در همان شهرستان انجام شود. لذا همکاران محترم با توجه به نامه ارسالی ۵۱۸/ک/۱۴۰۲ و داشتن شرایط و علاقه مندی تا تاریخ ۱۰ آبان ماه نامزدی خود را اعلام فرمایند.

۲- با توجه به برگزاری دوره آموزشی توسط کمیسیون آموزش و پژوهش و تحقیقات کانون با استفاده از اساتید مجرب و توانمند پیشنهاد می‌گردد، عزیزان عضو کانون در دوره فوق ثبت نام و شرکت نمایند. لازم به توضیح است هزینه برگزاری کلاس برای داوران عضو کانون بصورت نیم بها در نظر گرفته است که حدودا جلسه ای ۲۳۰۰۰هزار تومان است.

شروع کلاس‌ها از روز ۱۳ آبان ماه حدود ساعت ۲۰ شب در فضای مجازی برگزار خواهد شد در صورت عدم حضور به صورت آفلاین تا پایان دوره قابل مشاهده خواهد بود.

۳- در خصوص تمدید پروانه، لطفا تا پایان آبان ماه هزینه را واریز و فیش آن و پروانه دیواری خود را به نماینده محترم جهت تمدید تحویل دهید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.