حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت ×
جناب آقای”عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری مازندران منصوب شد.
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
شناسه : 3462
بازدید 57
1

جناب آقای”عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری مازندران منصوب شد با حضور دادستان کل کشور، جناب آقای “عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین “محمدصادق اکبری” قدردانی شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

جناب آقای”عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری مازندران منصوب شد با حضور دادستان کل کشور، جناب آقای “عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین “محمدصادق اکبری” قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم. رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حفظ کرامت انسانی و حُسن خلق در برخورد با مراجعان تاکید کرد. ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم در راستای حل مشکلات موجود در مازندران، امکانات و منابع خدادادی استان به عنوان یک امانت ارزشمند به نسل‌های بعدی منتقل شود. از قضاوت به عنوان امری خطیر و حساس یاد کرد و افزود: دستگاه قضایی استان همراه با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مازندران در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم تلاش خواهد کرد.

پوریانی با اشاره به تاکیدات مقام مقام رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان، بر بحث امنیت سرمایه گذاری نیز تاکید ویژه ای خواهد داشت. وی همچنین در برخورد با مخلان نظم و امنیت را قاطع عنوان کرد. با افرادی که نسبت به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی اقدام کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد داشت. در ادامه برگزاری دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، بازدید میدانی از حوزه‌های قضایی استان و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی را از جمله برخی برنامه‌های مد نظر خود بر شمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.