حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
شرکت در انتخابات یک عمل صالح است.
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
شناسه : 3318
بازدید 29
3

┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا» شرکت در انتخابات یک عمل صالح است.(مقام معظم رهبری مدظله العالی) تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ۴۵ ساله ما نشان داده است که این انقلاب عظیم الهی با رهبری مرجعی بزرگوار و مجاهدی عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت آحاد ملت رشید […]

ارسال توسط :
پ
پ

┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا»

شرکت در انتخابات یک عمل صالح است.(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ۴۵ ساله ما نشان داده است که این انقلاب عظیم الهی با رهبری مرجعی بزرگوار و مجاهدی عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت آحاد ملت رشید ایران همواره با مشارکت و حضور سرنوشت‌ساز همین مردم، در صحنه‌های مختلف انتخابات‌های گذشته آگاهانه و بیدار به پای صندوق‌های رأی رفته‌اند و نمایندگان خود را در همه سطوح برگزیده‌اند و مردم‌سالاری دینی را به چشم و نظر جهانیان به نمایش گذاشته‌اند. رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره بر حضور یکپارچه و متحدانه مردم پای صندوق‌های رأی تاکید داشته‌اند و این را یک حق مسلم برای مردم دانسته‌اند. امروز احساس وظیفه نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقد جامعه است .لذا حضور حداکثری در انتخابات هم حق است و هم تکلیف و حضور در انتخابات ایستادگی پای آرمان های انقلاب است و امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد. بنابراین مشارکت آگاهانه ملت شریف ایران در انتخابات و انتخاب آگاهانه و شایسته می تواند سرنوشت میهن عزیزمان را رقم بزند.فلذا باید خاطر نشان سازیم که حضور در انتخابات یک وظیفه ملی،دینی ،انقلابی و تاثیر گذار است و حضور حداکثری مردم امنیت ساز و عزت آفرین خواهد بود. از اینرو از آحاد ملت شریف و فهیم ایران اسلامی علی الخصوص جامعه حقوقی ،نخبگان ،اساتید حقوقی و داوران محترم عضو کانون داوری حقوقی استان مازندران دعوت بعمل می آید که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای همانند گذشته در این میدان ،مشارکتی باشکوه را در معرض دید جهانیان به نمایش بگذارید.

ومن الله التوفیق

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.