حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت ×
هفته قوه قضائیه
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۱۴
شناسه : 1932
بازدید 776
8

{ بسمه تعالی} « لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴) قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی به عنوان رکن اساسی نظام مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

{ بسمه تعالی}

« لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴)

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی به عنوان رکن اساسی نظام مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن بع عدالت عهده دار است.

ضمن گرامیداشت سالروز شهادت پرچم دار پاک دست و عدالت طلب و ۷۲ تن از شهیدان والامقام دستگاه قضائی کشور، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه مسئولان قوه قضائیه، قضات و خدمتگزاران دستگاه قضا، نهایت تشکر و قدردانی را دارد. واز خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک عزیزان در این منصب حساس و خطیر را مسئلت می نماید.
کانون داوری حقوقی استان مازندران

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.