حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
آگهی دعوت به مجمع عادی کانون
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
شناسه : 2338
بازدید 246
8

از کلیه اعضای محترم (دارای پروانه فعالیت فعال)کانون دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی که در ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ عصر مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۶ در شهرستان ساری -میدان امام- خیابان جام جم-داخل محوطه سپاه-سالن فتح المبین تشکیل می گردد،حضور بهم رسانند. دستور جلسه :۱-تصویب ترازنامه و صورتهای مالی منتهی به پایان […]

ارسال توسط :
پ
پ

از کلیه اعضای محترم (دارای پروانه فعالیت فعال)کانون دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی که در ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ عصر مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۶ در شهرستان ساری -میدان امام- خیابان جام جم-داخل محوطه سپاه-سالن فتح المبین تشکیل می گردد،حضور بهم رسانند.

دستور جلسه :
۱-تصویب ترازنامه و صورتهای مالی منتهی به پایان اسفند سالهای مالی ۱۴۰۱،۱۴۰۰،۱۳۹۹
۲-سایر مواردی که در اختیار مجمع باشد.

توضیحات :
لازم به ذکر است منظور از پروانه فعالیت فعال،پرداخت حق عضویت سالانه و نصب هولوگرام دارای اعتبار تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ بر روی پروانه می باشد.
همراه داشتن نمایندگی شخص حقیقی (مدیر موسسه)جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی ،ممهور به مهر موسسه داوری حقوقی (رعایت ماده ۷ اساسنامه کانون)،تصویر آخرین روزنامه رسمی موسسه داوری حقوقی،اصل و کپی پروانه فعالیت فعال و مدارک شناسایی شرکت کننده در جلسه (شناسنامه و کارت ملی)الزامی می باشد.

با احترام
علی حیدری خلیلی
رئیس هیات مدیره کانون داوری حقوقی استان مازندران
۱۴۰۲/۱/۲۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.